topbella

Sunday, October 3, 2010

Open House Umah Tok&Opah


Balik minggu ni, aku 'dikejutkan' dengan rumah terbuka di rumah tok&opah @ kampung jambu. 
hahaha..ingat open house simple2 jew. Upe2nyer leh wat majlis kenduri kawen ni.he2..
Memang meriah...! Bab makan tak leh nak citer la..macam2 ada..
Sental punyer sental pai sakit lagik perut aku ni.
Gemuk tak jugak! hu3. Husband aku ye la..bertambah2 tome... ngeee...(jangan marah ucuk!)  
Malam lak, poteng kek sempena besday abg pian (biras aku).
Jeng..jeng..jeng..xsangka lak, nama aku pun 'ditumpangkan' skali tuk besday aku (w/pun blum lg b'day aku).
hakhakhak...walaupun nama aku dekat kek tu xdak, tapi aku potong gak..
huhuhu..sedey..maklum la..ahli baru. xregister lagik.
Semakin meningkat dah umo aku ni...tapi always young! hahaha..
Syioknyer!!!

nyum nyum nyum!!


0 comments:

Post a Comment

❤ Me ❤

My photo
Taiping, Perak, Malaysia
i luv Allah swt... i luv my husband... i luv my family...
 
@ bIntAngHatI© Diseñado por: Compartidisimo